Saturday, May 9, 2009

lu bikin gua panasss je kan - remp it

satu perkara yang aku baru belajar ialah sometimes there are always something that out of our reach.macam main bola, kita dah sungguh2,tapi kalau dah xde rezeki tu memang xleh nak buat ape.gol sendiri,bola melayang ke dalam gol sebab angin tiup , tertekel member sendiri ,nak rembat atas kaki tapi tertonjol..semua ni mmg kita xleh nak kawal.so kadang2 kene terima dengan hati yang terbuka. (requote,bad workman always blame his tools)


dulu selepas pmr,aku nak pindah kisas aka 'mrsm kampung jawa'.tapi last2 stay jugak kat jeram,kuala selangor. nak kata xde jodoh la dengan mrsm ni.tapi kalau aku pindah dulu,korang yakin ke wujud blog ni?




dalam 3 4 bulan lepas, aku ada 2 pilihan.samada nak terus guna internet provider TE data atau tukar ke Unimax (ala yg wireless tu). lepas tanye kawan2,buat kiraan matematik asas dan guna logik akal sikit,aku buat keputusan nak guna Unimax.xpayah penat2 pegi balad nak bayar telefon atau tunggu seminggu lebih untuk technician arab datang repair kalau ade problem.



tapi sekarang,aku rase nak lempang je unimax ni.korang tau berapa lama proses nak upload entri kali ni? 4 jam tau x?





aku ingat nak jual la blog ni..ade sape nak beli?wakaka

4 comments:

snap.net said...

sy pon rasa nak saman unimax nih

nak beli dgn tuan blog skali boleh?=p

FabulouswithAs said...

unimax apekah?xpnh dnga.papepon stay jek ngn tedata
-penggune setie tedata nk dekat 3taon.har3

Abdul Munir Sanusi said...

aiseh..sedih gila yellowrose
ni unimax adik-beradik umniah

mar jgn mar
ada hikmahnya tu
ang boleh berzikir sambil upload entry
ngeh3

p/s-abg ada ajar..kalau nak beli/guna sesuatu mesti tak mahal dan tak murah..bila murah xde kualiti..bila mahal sngt membazir..amacam?

ex-unimax said...

kesian. lain kali buat pertimbangan, bukan setakat kiraan matematik dan logik akal, masukkan istikharah sekali. hoho.

awal2 mmg gitu, lelama jadi ok. servis die pon boleh tahan. cpt je dia dtg klu ada prob. selalu folow up pulak tu. bw bersabar yeh!