Monday, May 4, 2009

4 tahun..masih fail

gambar ihsan dari deqmoon.blogspot.com.ni gambar lame,gambar baru jurukamera irbid maseh belom mempublish.die mmg agak slow sikit sekarang,ade interview dengan doctor surgery pagi tadi.



1. first year aku datang jordan..masa tu tengah fit,baru lepas spm la katekan,masih ada kelajuan,adrenalin dengan testesteron membuak2 kalau time main.abg shiham (IKIP) terus masukkan aku dalam skuad main piala duta.

tapi perancangan tinggal perancangan.eksiden dalam taxi sebab bangun lambat nak gi jamiah.jahit dahi 7 kali.tak dapat join piala duta.irbid dapat nombo 2.kalah final.



2. second year,piala duta dekat irbid.masuk final.aime masih fit.lutut masih ala2 figo.masih segar aku ingat aime rembat kene tiang belah kiri.tak masuk.orang kata kalau match asyik kene palang atau tiang ni bad omen.sekali memang betul,kalah dengan team Mu'tah.keciwa.



3. third year, piala duta dah ditukar nama kepada karisma.aku main tengah (CB) tukar2 dengan fadhil atau rafi (time ni dah makin slow..tu yg kene tukar2 haha).langsung xdapat masuk semi sebab ade 'sorang striker' tu amek penalti tak masuk lawan mafraq (las menet tu,last2 mafraq dapat masuk final).ekceli takde bolos pun,tapi kalah sebab goal difference.takde rezeki.



4. 4th year,ejard masuk 10 minit dapat 2 gol,dapat bergaduh dengan sorang budak mafraq (aku minta maaf) main ganti2 dengan faiz.masuk final,tapi kalah lagi sekali dengan Mu'tah.semua budak2 yang sama batch dekat mantiqah lain dah nak balik,aku masih kat sini terngidam2 nak rase emas piala duta.


aiseh..


(terima kasih tuan2 rumah Bayt Dimashq atas hospitality yang best,pihak penganjur,pakcik bawak koster yang laju,pijat2 yang disayangi,semua team bola,maaf dan ampun saya pinta kalau ada salah dan silap..semoga jumpa lagi..byebye!)






dah dah..gua nak sokong barca untuk champions league ni.messi sms haritu,die cakap nak gol 4 bijik kat stamford bridge.aku reply suruh die main defend je.kesian sama chelsea.

6 comments:

Abdul Munir Sanusi said...

1. masa lu ekseden..wa mmg terkejut bro..tak tenang aku bc sms mas kat kelas physio..nak kuar xbole masa tu dr said ngajar..haha

2. betul betul..aime meme ganas masa tu..masa final meme kuciwa..xde persefahaman

3. back irbid dr dulu mmg kental..semua kalah kalau org try..haisshhh

4. ejard mmg ganas..salute lu bro..irbid dah amin bes kali ni..team mantap..sekali lagi piaal duta masih tidak dapat ditukar kepada kilauan emas lagi

5. superb lah layanan bayt dimashq...mkn mmg xhenangt

majdi akhili said...

haha...

sori bru..dah la x leh join main skali..

skali nak jadi manager pon gabal gak..keh3

pepon..insyllah ade rezki tahun depan..[harap2 lutut da x longgar,keh3]

kher said...

hahahaha...

ko mmg Aime...
kecewa aku camnie..

xper Mar xdapat emas kita dapat benda lain kan? Jalinan Ukhwah. itulah sebenarnya yang lebih manis.
manis 24. heh

FabulouswithAs said...

o tyme ko accident tuh da nk maen bola da ke..

xpe2 ade hikmahnye nih..try lagi taun depan

ejard said...

walaupon ak baru 1st time tergolong dlm team A, ak rase mnyampah lak dak2 sbb asek menang je.

so ak berazam nak jadi fit balik.rempit xhengat kalah mawi wa cakap.tahun dpn ade rezki ak masuk lagi.

ape boley ak kate, striker irbed badan kecik2..mcm yop n wasiek.laju da laju da.yg badan2 besar ni plak pancit cepat lak ha.haru..

Abdulla said...

haha

takpela wahai budak2 bola..ade lagi 2 tahun ensyalla..jgn risau ejat tu ade ha latih die bagi stamina kuda tongkat ali nanti ok la tu