Thursday, March 27, 2008

futsal piala presiden PERMAI for dummies (agak keras bunyinye ye)

assalamualaikum

alhamdulillah, selawat dan salam kepada Rasul s.a.w.



esok 27mac2008,bermulalah futsal piala presiden PERMAI ye.time ni la sume budak2 turun tunjuk skill masing2,sebab sape yg berbakat,insyaallah akan bole melonjakkan lagi diri ke alam stardom dalam dunia bola sepak jordan.jom kite zoooom sket key player dan star2 setiap pasukan~

team Muneer-merupakan team pilihan tahun ini.mempunyai balance yang baik,dan setiap layer mempunyai player yang berkemampuan besar.ramai budak2 basket,(rempit,stamina yg power) kalo ajak buat league basket pon bleh menang.

to be watched: husaini(kuchai,powerhouse at the middle),yaser (top striker irbid),Nuek (keeper yang paling berpengalaman),dan tentulah Muneer dan Fifi yang mampu mencorakkan permainan.

Khairul Anwar Ibrahim
Mohd Husaini Azizan
Mohd Firdaus Mubing
Hazim Hashim
yusof mustapha
abdullah ashraf
afifi damanhuri
yaser ahmad kamaruddin
halfi


team Aiman Majdi; membawa impian tahun lepas,kerana gagal melepasi peringkat kumpulan walaupun mempunyai team yang dikira A team.Dijangka masih mampu memberi cabaran walaupun aime mempunyai kecederaan (bajet ronaldo la) dan Abg Fird yang bz kerana tahun akhir.mendapat suntikan motivasi daripada Nua dan Anas.

to be watched; abg Fird,Aime (playmaker-injury doubted),Nua (defend yang mampu menyerang),Anas (bintang First Year) dan Amin (teknik sudu dan mengcungkil bola).

aiman majdi
faiz hamzah
anwar rashid
anas
ariff nordin
ridwan huzairi
faiz hijriy
amin hj azmi
firdaus radi
atiq

team Duang; team yang baru.sukar untuk diramal.mampu untuk mencapai perlawanan akhir jika mendapat chemistry yang betul.Izzatcardiac dan Izham perlu berusaha keras.
awe bersama anugerah PERMATA

to be watched ; Izzatcardiac (adaptable at every position,menjaringkan gol dramatik bersama Cekodok Pisang pada tahun lepas,mungkin akan memberi gol kejutan lagi), izham (kalau mengamuk siap la 10 gol), syafiq ali (pernampilan pertama), sophee (bajet ko c.ronaldo la ek),dan bek cerdas zaid ismath.


Ridhwan ismail
syafiq ali
fadhil hj.umar
zaid ismath
sophee ghani
sidi(thun 1)
mukhlis
izham wan ismail
izzat cardiac
nik hadi(tahun 2)

team syihab; team 'tahun 1'.peluang untuk menunjukkan bakat.peminat menantikan gol2 daripada pue dan 'ole' daripada yob.juga umeir,pemain terbaik tahun lepas.perlu get on with all cylinders to be in the final.

to be watched; umeir+faiz (lincah),pue (menantikan sentuhan gol),yob (pemain utama dan penggerak.perlu top form kerana team bergantung kepadanya).

syihab
saufi(ikip)
umeir shahrum
firdaus kinawan
faiz mohd ghani(ikip)
qayyim
naqib
puwer
abdulah harith
syukri tolahah




team ashraf marwan; team underdog.perlu segera mendapatkan kesefahaman untuk menggapai bintang.muhtadiin akan diberi perhatian penuh oleh lawan.jika bernasib baik akan pergi jauh.
muhtadiin menggelecek lawan

to be watched; ashraf marwan (akan membantu defending dan attacking), muhtadiin (key player yang sentiasa konsisten), faiq (keeper futsal yang 'untrickable') dan syakir (akan membantu tadin memegang midfield).


Asharaf marwan
faiq
marwan hadiid
hazim hazlami
amirul fadhli
abu bakar faisal
syakir zahari
faiz syukri
muhtadin ramli
uwais alqorni


team syed ; salah satu team yang mampu memberikan kejutan.semua kerja mencari rhythm dan corak permainan hanya bergantung kepada aime jo.mungkin akan dibantu oleh syed.ejard perlu menggunakan setiap peluang untuk score,kerana mungkin chances to score xbanyak,kerana kekurangan play maker.

to be watched; syed syarif+syed ejard (2 perembat tak hengat), dzul (pertahanan kental),aime jo (play maker),imran (rajin) dan daia (keeper baru yang dijangka melonjak untuk tahun ini).


syed syarif qusairi
daia(nur aizad azahari)
dzulkarnain( 3 year)
aiman(mat nor)
izat tuan besar
fakhrurazi(1st year)
al amran
imran zainal abidin
aiman jo
amin tunai


tiada dalam list; team jafni dan wassiek.xcukup maklumat.hehe.

No comments: