Friday, March 14, 2008

i'm thinking about you..Andalas

assalamualaikum

alhamdulillah,selawat dan salam kepada Rasul s.a.w.

just a few days ago,i just realised that how anybody can access to my blog and read what i'm writing here.other word,it's like presenting yourself to the world..quite scary,bcoz u dunno who is reading your writings.therefore,bloggers should really,really careful on what they are scrabbling on their blogs.

pada kawan2 sejordan (yg plg byk view page aku nih)..kali ni aku persembahkan sedikit latar belakang aku pada korang..semoga bermanfaat.

tinggal di sri andalas,klang.dekat sgt dengan hospital tengku ampuan rahimah@hospital klang.



sekarang ni,andalas makin membangun.dekat dengan bukit tinggi,(ade tesco,giant,jusco,highway kesas).home sweet home katenye..

kepada budak2 KISAS yang slalu fly pegi Taman Rakyat tu,singgah2 la rumah aku.nak senang,tanye mane rumah Liza Hanim.sebab rumah die 2 tentang dengan rumah aku. =p

perhatian penting jugak,andalas adelah bersih,bukan seperti yang didakwa oleh sesetengah pelajar Jordan yang jeles akan kemakmuran andalas..hehe.




haa,ni plak dipanggil si kuning bertayar 2.ni sebenarnye hadiah sebab pmr,pastu fes time jadi imam tarawih mase muda2 dulu.uhhuk2.tp ayah aku sebenarnye die pon nak gune,tu yg die approve je bile proposal nak beli scooter ni dimejakan..keje mesin ni,pegi masjid,pegi padang bola,pasar,dan...rancangnye nak bawak isteri aku nanti jalan2 amik angin malam disekitar Taman rakyat nanti..cheewah!(macam saloma dgn p.ramlee plak)

kepada mat2 rempit joden..kalo turun andalas tu helo2 lah ek..bole kite henjut seround due.(ayat xnak lebat).(esp. membe2 aku yg berasal dr telok intan,penang,dan raqm sirr die yamaha107 tu.hahah)

nanti balik bulan 6 ingat nak taruk stiker Spiderman atau Tranformers kat skuter ni..baru nampak remaja beb!

wassalam

hubbul waton minal iman
mencintai negara/tanahair adelah sebahagian dari iman

semoga Malaysia aman dan makmur,
semoga Andalas tross maju

3 comments:

Anonymous said...

yg membangun bkn andalas..tp bukit tinggi..ade jusco terbesar di asia tenggara..andalas apa ada? =p

p/s:peningla jalan nk g andalas..skali pegi xnak pegi lagi.huahua

marsteello said...

tanpa andalas..tiadalah bukit tinggi..tiada ayam tiadalah telur ayam..

lgpon,xsampai semenet nak gi bukit tinggi tu.seriess

atleast andalas xde roundabout yg banyak2 mcm kat satu kawasan tu.hahah..ingat merry go round ke?

ejard said...

marwan,,lu jgn mintak...