Friday, April 11, 2008

tag no more plis!

LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR:-

aku xde kawan2 yang kaye raye..soo,xnakla mintak yang mahal2.

  • kalau jumpe,kasi senyuman pon dah kire hadiah untuk aku
  • kalau nak kasi hadiah jugak,belanje makan2
  • doktor bagi markah free
  • bagi aku kekuatan kalau ade masalah
  • mmmm rajin sangat...belikan buku clinical anatomy of neuroscience



LIST OUT THE REASONS FOR YOUR CHOICES:-

  • senyum ade adelah hadiah dan sedekah yang paling murah whut?pastu jiwa kita pon tenang
  • yee,makan2 itu lambang menghabiskan masa bersama2 dengan bahagia
  • kalau markah free,mmg sume org hepi rasenye
  • kawan2 yang membimbing dan memberi semangat adelah kawan2 yang mahal harganya..bukan senang nak dapat kawan2 camni..so sape2 yang memiliki kawan2 yang sebegini,dan sanggup menegur kesalahan anda,walaupun kite bengang--bersyukurlah.sometimes the truth hurts.
  • haha,cns ni xtau nak beli ke tak buku tu..silap2 haribulan habes duit buku tu aku beli sunglass ray ban

THE PERSON WHO TAGG-ED YOU IS

nadzeem..ni kali ke 2 die tag aku (tp yg fes xbuat),harap2 ko berpuas ati la ek dgn tag ni

5 Impression of him:-

  • ske berterus terang
  • full of confidence (xpenah nampak ko putus asa/rase inferior)
  • kadang2 ko agak laser (matilaa)
  • mmm baik,tere bab2 bahasa ni..aku ni sape..sekadar di pinggiran haha
  • obvious dgn fesyen yg agak exotic di bumi joden ini

MOST LOVED INVENTION

parents, teachers, fwends, in the football field

WHAT DO YOU DESPISE THE MOST:-

mmm,memalukan member sendiri di hadapan org ramai.

THE PERSON I WANT TO TAG IS


nobody.

No comments: