Saturday, January 30, 2010

senang je tuu

aku memang jenis tak suka nak menyusahkan orang.(sebab aku tak suka orang menyusahkan aku)

sebab tu,sampai sekarang aku tak pernah dilantik dengan jawatan besar-besar.sebab aku suka buat kerja sendiri-sendiri.bila kita buat kerja sendiri-sendiri,hasil adalah terbatas sebab kemampuan diri sendiri adalah terbatas.

tapi aku memang suka buat kerja sorang sorang.

Halim pernah marah aku sebab time aku jadi biro apentah untuk Maarad Thaqafi Just zaman batu dulu (tak ingat bile).Sebab buat kerja sorang-sorang,malas nak lantik ahli biro.


Aku rasa sebenarnya semua adalah 'doable' dan 'manageble' kalau betul cara dan tekniknya.



zaman intec dan pre-jordan
orang-orang ; rasa-rasa senang ke medic nanti?
aku ; senang je..pejam mata.


zaman abg rahim , abg nahar (ikip) nak bagi amanah ketua mara
abg rahim ; anta nak tak nak anta memang kene jadi ketua sebab anta sorang je lelaki..
aku ; tak de masalah la abg rahim..small matter.


zaman amek exam make-up RS
orang-orang ; gile kau..susah tu exam RS
aku ; tengokla camne..aku rasa aku boleh je buat.



tahun 2,piala futsal permata
abg rahmat ; anta marking muhaimin..striker power tu
aku ; boleh boleh..abg pergi la attacking sikit,ana handle bawah ok



tapi selepas membaca entri aiman pasal kahwin..
aiman aka abu asiah ; perkahwinan bukan semudah ABC..
aku ; hmmmmm

7 comments:

ejad said...

boleh mar..boleh..

Abdul Munir Sanusi said...

boleh mar. kena asah bakat sikit. boleh pergi jangan risau

kher said...

hahaha.
siot ah ko mar.

insyaAllah boleh tuh.
kalu xboleh munir ada ntuk jd rujukan. aku rasa dia lagi pakar dr yg dah kawen. aku pun xtau asal aku cakap camtuh. hehehe.

orang cakap laki nie kalau dah kawen, dari tak matang terus jd matang. orang cakaplah. aku dengar ajer. nak cakap xder pengalaman.

kher said...

dan satu lag.
buat kerja sendiri tuh mmglah bagus dan hasil pun kita puas hati dgn usaha kita kan.

tp kekadang kita kena jgak percaya dengan orang lain ntuk wat kerja.

just my 2 cents.

majdi akhili said...

tahniah la marew.

tp x tahan ngan ijat nyer komen. mmg serius tu marew.

caya la dato nuek. dato ble lagi? dah lame dah rasenyer datin-to-be menunggu2. keh3.

mar jonas said...

keh3

Anonymous said...

betul...betul..betul....