Friday, February 27, 2009

kanda tunggu dinda di taman bunga








sape dapat teka kat mane lokasi gambar2 ni aku belanja HATAY MAT'AMJI satu kali makan (hujung bulan,duit mara tak masuk lagi)..



syarat2 penyertaan; 1.aku berhak pilih sape pemenang
2.tak puas hati boleh hantar emel,sms,ym atau surat layang.
3.hadiah aku berhak tuka/alter mengikut budget dan timing bila2 masa aku nak.

p/s ; model budak2 sekolah diatas xde kene mengena dengan KISAS atau Hira' atau juga SAMBEST (tiada kekerasan atau paksaan digunakan untuk pengambaran ni.)




يأيتها النفس المطمئنة (27) ارجعى إلى ربك راضية مرضية (28) فادخلى فى عبادى (29) وادخلى جنتى (30) الفجر.

Wahai jiwa-jiwa yang tenang (27), kembalilah kepada Tuhanmu dengan rela dan diridlai (28), masuklah ke dalam golongan hamba-hamba-Ku (29), masuklah ke dalam sorga-Ku (30). [Q. S. al-Fajr, 89: 27-30].

21 comments:

FabulouswithAs said...
This comment has been removed by the author.
FabulouswithAs said...

taman tasik taiping

loloooooooll..


salu sgt org photoshoot ktsni

Anonymous said...

canteknye
mcm kat ovc
tp nz lg lawa kot =p

p/s=ikut la **** dgn **** dtg sini

Anonymous said...

taman tasek shah alam

marsteello said...

haha..sape lagi yang meneka boleh terus teka..nak try yg obersi pun boleh,tasik tobari ke,danau toba atau mane2 tasik yg korang penah blaja time geo pun boleh..yg dah jawab jgn yakin sgt ye jawapun tu betul..

Basyir K. said...

ni mesti taman kt andals tu kan ... ape name die ... taman alam ke taman rakyat ... haha, bantai je ;)

majdi akhili said...

macam taman tasik shah alam, tapi kamu x mgkn meletakkan sst mgnai shah alam
tmn tasik kelang - x penah dengar plak
taman tasik sri andalas - macam kurafat jer(bak kater aiman@abu azzam)
tinggal tmn tasik NZ , tmn tasik nairobi atau taman tasik ttdi

konfem semua x betol.ah, beli sendiri j la hatai nanti..hem3

Anonymous said...

i know that.
lake garden, tepen.
jgn tipu.
org dh seratus kali tepaksa bwk wi g paddling.

Anonymous said...

sy yakin gmbr itu hanyalah ilusi dan fantasi anda semata2..
tiada kene mengena dgn yg masih hidup atau pn yg telah mati..
sekian..

Anonymous said...

hello
saya mun ni

Anonymous said...

siap aku boleh bagi gambar ko tangkap
sebijik dekat dia punya web
kantoi haha

by,
deqmoon
http://taipingtalk.com/lake/

tak kira aku nak hatay
tak hatay aku nak brostat kat di'
ah..haha

FabulouswithAs said...

haha muner ko lmbt.aku da bjaye jwb 1st dlu...xde2..hahahah


ala skalik pndg tgk pokok2 bercabang2 besar tuh tau da ktne..salu sgt org photoshoot ktsni

lg 1 tasek shah alam mmg xmungkin sbb ade background gunung2 bukit2 menghijau. ..har3..ade ke gunung kt shah alam

Anonymous said...

tapi ko xde bukti
aku ada bukti
aku bagi link
siap marwan letak gmbr yg sama dr link tu
haha
jadi aku menang lebih skit

FabulouswithAs said...

hahahaha ...saje xnk letak dlu..dah aku jwb 1st xthrill la aku letak link tros.kantoi sumeorg xleh teka dah

marsteello said...

tenang kawan-kawan tenanggg

nampak sudah terang lagi terkantoi mystery spot aku ni..angkara muneer yang dan2 je letak teros link

so..aku ishtihar pemenang adelah muneer dan asma haslan.

muneer ; yelah2 aku belanja ko makan brosted atau hatay..nanti kite kua aku belanja ok?

asma ; nanti ade 'Unit Amal Muslimah' marsteello@blogspot akan hubungi anda..hadiah ade kat die..mintak kat die..



tq kpd sume yg participate..



pencinta alam ; nz mesti penuh dgn taik2 kambing..ishh geli iiiii



saya ; shah alam?logik jgk..tp katenye la..katenye shah alam banyak anjing liar..tak tau laaa



basyir ; hahah..tasik kat taman rakyat tu buat aku bangga..walaupun salah,tp aku kene belanja ko jgk ni..sbb memandang tinggi tmn sri andalas




aime ; taman tasik nairobi pun kalau ko sebut aku belanja..haha tapi mmg betulla,aku takkannyeee letak mende pasal shah alam..dahla byk anjing (rujuk atas) pastu xde cinema lak tu..bosannn



blabla (kia) ; bile lak korang slalu gi lake garden ni?bawak wiwi lak tu? ishkkk



anonumous ; punnn hampir betul jgk..takkan dalam khayalan aku letak model lelaki kan?bahaya tuh

Anonymous said...

suke ye mengutuk shah alam
xnak jd org tgh kang

btw,nz is such a beautiful and clean country.manede taik2 kambing tgh jalan

marsteello said...

saje je timbulkan kontroversi antara shah alam dengan klang hehe

Anonymous said...

senime?sejak bila ko masuk panggung ni
bukan ko anti-senime ke mar
aku menyokong ko dr belakang

haha..brostat di'ah menanti
tak kira
aku claim lepas exam osce kang
siap lah ko mar

majdi akhili said...

'unit amal muslimah'
menarik.ade bidang tugas lain x maru?kikiki

satu lagi bende khurafat pasal shah alam, 15 tahun kat saner x penah plak jumper anjing2 bebas berkeliaaran, yg petnye ade la. kalau kat klang mmg banyak

...sebungkus hatay saya tadahkan.

Anonymous said...

Ini dekat christchurch NZ kot,
LMAO

omam said...

tengok tong sampah pun dah tawu malaysia. tengok kain sekolah, mesti perempuan. sebuah taman tasik di malaysia yang aku tak pernah pergi atau mungkin pernah tapi dah tak ingat sebab basikal air yang aku pernah naik dulu bentuk lain.