Wednesday, January 21, 2009

dulu aku otai andalas..percaya?


mulai harini,aku serahkan kawasan Sri Andalas,Bukit Tinggi sampai ke Plaza tol ke Shah Alam kepada budak ini. (area KISAS dan Pasar Jawa aku tak campur..tu kawasan muneer)

korang kalau ada problem kat Jusco Bukit Tinggi,mat rempit henjut2 dari belakang kat roundabout Klang,sesat area Mydin,akak cashier Tesco buat kerek,emergency nak pegi Hosp Ampuan Rahimah,semput kat Taman Rakyat atau nak pegi Tusyen ET,call budak ni.

amacam?







p/s; pedih hati aku bile ade makcik tegur... 'Eh tu marwan ke bawak skuter kuning tu?makcik ingatkan perempuan,pehe rapat semacam..'


'saya baru balik main bola makcik..seluar koyak...'

5 comments:

ejard said...

hahaha..jadah kepit peha bawak motor..xrempit beb..kangkang biar sedepa.

marsteello said...

ittuuuu lah aku kesal jad..otai andalas sudah,rempit pegi pasar tolong mak pun sudah.bawak skuter pulak pehe kepit..adoiii..sebbaik kaver slua koyak bro

Anonymous said...

helo2 saye sesat nak ke jusco bukit tinggi nih..mane nombo teponnye.. tak bagitau cmne nk tepon =p

mane pelekat spiderman/transformer nye?xnampak pon kat skuter kuning

marsteello said...

mmg saje xnak letak..budak ni ade schedule harian..pagi2 pegi tadika dengan mak die,kadang2 xmasuk kelas pun..kacau2 budak2 lain..pastu balik rumah tengah hari tengok cerita kartun apentah yang lagu 'apa yang penting..kerjaa sama' pastu spongebob.

malam die bz mengaler buku2..




segan nak pasang,tok imam masjid pandang slack lak skuter sape yang block kete die nak kua

Anonymous said...

further info about this boy... masih pakai tiposh (pampers) untuk melabur...