Saturday, November 1, 2008

random thoughts







alhamdulillah..akhernye dapat jugak jumpe lagu yasin bak sutera di helai mawar..aku minat yasin..due due album aku hafal lagu,siap dengan turutan lagi..walaupun uwa dengan kia xle blah dgn yasin,tp kalau aku drive-siapla kene pasang salsabila smp serak2 suara yasin..


blog abg sifu..aku mmg promot la kat semua supaya bace..ni lah namenye memanfaatkan ilmu dan bakat pada mase yg same.. dari dulu aku mmg minat senior aku ni kalau die bg tazkirah..ayat selambe,point menusuk jiwe.antara yg paling aku ingat;

tajuk;jangan menipu
cerita;dr cakap budak ni ade heart murmur..ha semua auscult la dengar ade murmur ke x..semua kate ade,tapi tengok2 last2 dokter cek balik rupenye budak tu xde murmur. :)


mmm..ya Allah,jodohkan aku dengan orang paling kau sayangi,satukanlah kami dibawah rahmat dan keampunanMu,kekalkanlah kami sampai ke syurga..


lastly..dr hatta sembang2 dgn aku..

dr hatta; anta mmg suke travel ye?
marsteello; yep..saye dah sampai ke kenya
dr hatta; ana suggest anta pergi sarajevo..tengok kesan islam kat eropah..kalau german,uk,france..tu dah biasa..anta honeymoon pergila tempat2 camtu..bosnia ni time student..pastu jalan la sampai ke montenegro,macedonia gune land route..ana dah buat dah..memang seronok..(pastu cerita sceneries kat bosnia etc etc)
marsteello; ternganga sambil tros menanam impian untuk ke bosnia herzegovina

gul ensyaalla ya zalameh!

1 comment:

hanismi said...

pesal baby tgh tu kene tekup ngn plastik??