Sunday, May 18, 2008

tunggu aku di jakarta (so7)

assalamualaikum

alhamdulillah,selawat dan salam kepada Rasul s.a.w

quick recap,

1-laptop aku buat hal,malas nak repair,baik stadi so tunggu lepas balik malaysia aku akan datang dengan jihaz (laptop/pc) yang lebih hot dan canggih

2-terima kasih kepada yang mendoakan sempena Hari Muda aku,semoga kita same2 diampunkan dosa2 lalu dan dirahmati umur2 yg mendatang nih.

3-terima kasih jugak kepada teman serumah,esp saudara Madtaq yg meminjamkan pc beliau untuk kegunaan memprint nota2..dan sebab kasi sikit mirinda (hoho mad..setiap pagi dan malam secawan mirinda mad..tq)

4-aku sedang kronik untuk balik mesia..hatta aku dah rancang nnt sampai aku nak salam parents aku,pastu nak tdo dalam kete ondawayback ke rumah (sbb malam,so xnampak pape) pastu ingat subuh tu xnak tido sbb kalau tido nnt mesti terlepas subuh,pagi tu nak tgk rancangan selamat pagi mesia,tengah hari tu..blabla..

5-dah takmau berblogging sehingga tamatnya xm..semoga semuanya berjaya ok!

No comments: